VERGONYA 777
Hola, sóc una nena de 12 anys. El cas esque m'estan començant a sortir els pits i no se si posar-me top pero encara no en tinc gaires el que passa que les nenes de la meva classe que en tenen menys que jo ja en porten i jo no.
1- No sé com dir-li als meus pares que em vull posar top
2-Si encara no m'en poso de més gran em cauran els pits? ( ja que ara només tinc un petit bulto però de gran..)
Gràcies guapos!!
IESP

Hola Cattitude!
Començar a portar top o no és una decisió pròpia, per tant és important que facis allò que realment tu vulguis i et faci sentir còmode, independentment del que facin les nenes de la teva classe.
1. Pel que fa als teus pares, entenem que potser et pot fer una mica de vergonya, però recorda que ells també han estat adolescents com tu i la teva mare ha passat pel mateix procés que tu. Per tant, segur que t'entén perfectament. Parla amb ella, explica-li que els pits t'estan començant a créixer i que t'agradaria provar de posar-te un top. Veuràs com la teva mare t'escolta i et dóna el seu consell!
2. Si encara no et poses top, no passa absolutament res, ni et cauran els pits quan siguis gran. Així que tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat