Em retiro de fer sexe sence volent ferl-ho
Hola, desde fa uns cuants dies em preocupa una cosa. Fa bastant temps vaig començar a sortir amb una noia i ara hem decidit de mantenir relacions sexsuals pero jo m'estic resistint una mica encara que tinc moltes ganes. Lo que em preocupa molt es que a ella si sembli curta (encara que jo crec que la tinc normal) i que li fasi fastig per que tinc una malaltia hederitaria no contagiosa que es diu vitiligio que es que et surten unes marques blanques i clar, m0han sortit en les parts i tinc por a que es retiri per culpa de aixó. SI us plau nesecito ajudaa
IESP

Hola ThuLokiTo!
El millor que pots fer és parlar-ne amb ella. Explica-li quines són les teves preocupacions i què és aquesta malaltia, segurament no sàpiga que és i vulgui saber si és contagiosa, si et fa mal, etc.
Recorda que la comunicació i la confiança són alguns dels ingredients bàsics per una relació de parella sana. Sabem que a vegades parlar de segons quins temes pot ser més complicat, però t'assegurem que val la pena. Pensa que si ella està amb tu, és perquè t'estima i que li obris la teva confiança i li expliquis les teves preocupacions és una mostra de respecte i amor. Veuràs que t'ajuda a estar més tranquil i a poder viure la teva sexualitat de forma plena i lliure.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat