Cul
Abans m'era completament igual com tenia el cul, de fet no m'hi havia fixat mai. El cas és que fa uns dies vaig estar parlant amb una amiga meva d'aquest tema i ella em va dir, sense mala intenció, que tenia el cul bastant gros. Em vaig començar a mirar al mirall de perfil, mirant si se'm veia un cul gran o no i la veritat és que m'estic començant a obsessionar. És veritat que el meu cul és més petit que el de molta gent, entre les quals hi ha amigues meves molt properes a mi.
No sé si als nois els hi agrada aquest tipus de cul o no, però ara per ara em preocupa més com em veig jo mateixa amb aquesta part del meu cos. Sóc normal tirant cap a prima i penso que potser se'm veu el cul massa gros en comparació a la resta del meu cos.
La meva amiga em va dir que tenia el cul més aviat pujat, i suposo que això és una cosa pistiva, no? AL cap i a la fi molts dels leggings d'avui en dia duen push up per pujar-lo.
El que jo volia preguntar és com aconseguir que disminueixi la mida o quin tipus de pantalons fan que no es noti tan el cul. Estic preocupada perquè em veig el cul lleig i gros.
Ajuda siusplau.
Gràcies per l'atenció:)
Sara Bujalance

Hola waldorf! Menjant equilibrat i fent esport tindràs un pes correcte en general i el cos en forma, inclós el cul. Però, el més important, segur que aquesta amiga et va fer aquest comentari amb bona intenció, però sembla que la única cosa que ha aconseguit és que et ratllis massa. Intenta oblidar-ho perquè ningú, sigui amic o no, ho faci amb bona intenció o no, té dret a fer-nos sentir insegurs per com és el nostre físic. El teu físic és cosa teva únicament i els altres no n'han de fer res. A més, en la societat actual, una noia amb un pit gran i un cul rodó, ple i pujat estan ben valorats des del punt de vista estètic (per això les dones es posen implants de silicona al pit i al cul). I tot i que no fos així, és igual, el teu cul és cosa teva i a qui no li agradi que no miri!. A més, encara que un tipus de pit o de cul estiguin de moda, al final va a gustos. A una persona un cul li pot semblar perfecte i a una altra persona no agradar-li, per sort tenim gustos diferents! Si no seria molt avorrit perquè a tots ens agradaria exactament el mateix! Valora positivament el teu cul i no permetis que els comentaris dels altres et facin dubtar, cadascú que es preocupi del seu propi cul! Molts petons!!