No es del tot urgent
Hola,
Tinc un problema bastant gran i es el seguent: quan estic amb la meva novia, li demano que em masturbi, pero m'excito massa d'hora i em corro abans, ja he intentat masturbarme jo abans, pero no ha funcionat. Ella em diu que si fem l'amor s'arreglara pero jo no ho crec, perque em passara lo mateix. Ajuda sisplau
IESP

Hola Takpe!
Has de saber que quan un noi està excitat, el més natural és que ejaculi ràpid, ja que és així com funciona la resposta sexual masculina. Si la teva nòvia t'està estimulant amb un ritme orgàsmic, això fa que l'excitació pugi i inevitablement ejaculis abans del que t'agradaria.
El que podeu fer és anar una mica més lentament, no tingueu pressa i aneu amb calma. No us centreu exclusivament en l'estimulació del teu penis, sinó que jugueu amb la resta del vostre cos, feu-vos petons, carícies, pessigolles... d'aquesta manera podreu fer que el vostre joc sexual duri més.
Si vols aguantar una mica més i guanyar en control, sempre pots practicar a detectar el punt de no retorn, és a dir, el punt en el qual encara que no estimulis el penis aquest ejacularà de totes maneres. Un cop aprenguis a detectar aquest punt just abans del punt de no retorn, el que has de fer és canviar el ritme, pressió i intensitat de l'estimulació, o aturar-te, per exemple, per tal d'allargar així la teva resposta sexual.
Com veus, tot és qüestió de pràctica i aprendre com funciona exactament el nostre cos i la nostra resposta sexual. Però recorda que és molt normal ejacular ràpid si estàs excitat. Així que, com us diem moltes vegades, també és vital no donar tanta importància al temps i centrar-se a passar-ho bé! ;)
Esperem haver-te resolt el teu dubte!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat