URGENT TEMA REGLA
Hola!!
Tinc 14 anys i ja fa dies que m'hauria de haber vingut la regla (concretament 34 dies) casi sempre he sigut regular ja que la tinc desde els 12 anys. I NO he mantingut relacions sexuals mai. Per què podria ser? Hauria de anar al ginecòleg?
Gràcies. Petoooons!!!
IESP

Hola anonimus01!
Les irregularitats en la regla són freqüents els primers anys. Pensa que un retard a la regla pot ser degut a molts motius (que estiguis més nerviosa de l'habitual, que hagis canviat la teva alimentació o que hagis perdut molt pes, que hi hagi algun desajust hormonal, que tinguis ovaris poliquístics...).
Sempre recomanem anar al ginecòleg en el moment que tenim la nostra primera regla, d'aquesta manera el nostre metge pot fer-nos una avaluació del nostre estat general i valorar si tot està dins de la normalitat. Per tant, si no hi has anat mai i la regla segueix sense venir, parlar-ho amb la teva mare i demaneu hora de visita. Serà el metge que determinarà quin és el motiu d'aquest retard de 34 dies.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utiltizar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat