NO Magrada que em fagi aixó
Hola, sóc un noi que tinc 19 i en fare 20 el juliol.
Jo tinc relacions sexuals amb la meva novia de 18 anys.
Ara no se que li ha agafat per fer-me coses rares quan ho fem, per exemple em fica la llengua per l'anal i no m'agrada. Jo ja li he dit un parell de vagades que no m'agrada i ella m'amenaça amb tallar, pero jo li deixo fer per que l'estimo molt. També quan em fa afelacions em mossega i em fa mal, tinc por de que sigui masoquista.
Necessito ajuda urgent, tinc por de que em fagi mal!!!!
Gracies.
IESP

Hola pujol2002!
Has de tenir present que el teu NO ha de valer per sobre de totes les coses. Si hi ha certs jocs sexuals que a tu no t'agraden o que de moment no vols practicar, és molt important que en puguis parlar amb ella i que respecti el que tu vols i no vols fer.
Fixa't que no és just passar una mala estona per por que talli amb tu! No tinguis por i parla amb ella! Si segueix amenaçant-te en tallar per aquest motiu, hauràs de prendre una decisió i plantejar-te si realment et convé seguir amb una relació així.
Esperem que en pugueu parlar i arribeu a un acord. Recordeu que la comunicació i el respecte són ingredients bàsics en una relació de parella sana!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat