Vull engreixar-me
Sé que normalment ara hi ha moltes noies que es volen aprimar perquè vivim en un món en que la talla 40 és gran i la tenen molt mal vista... creuen que per portar-la han d'estar grasses o no tenir un cos bonic per això es volen aprimar, però jo em vull engraixar però és díficil fer-ho perquè a mi em costa molt són molt activa i em costa molt engraixar-me, si vale si que m'engreixo però molt poc a poc... medeixo 1,65m i ara mateix peso uns 56 però clar he mirat a molts llocs i al metge per la meva alçada i l'edad i tot sempre m'han dit que hauria d'estar entre els 58kg o 59kg i porto molt de temps intentar-ho però molt de temps... i només he aconseguit arrivar això als 56kg però vull uns quilets més només...
Moltissimes gràcies per la vostre atenció!
Sara Bujalance

Hola Esperanza! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. El millor consell que et puc donar és que facis 5 àpats (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), mengis de tot i equilibrat (com marca la piràmide dels aliments), i facis esport habitualment. Amb aquestes pautes estaràs en un pes correcte i en un bon estat de salut. Tot i així, recorda que el pes depèn també d'un factor genètic que no podem canviar (la constitució), i per això hi ha persones primes que per molt que vulguin engreixar no poden, i al revés també passa, gent que vol aprimar però no ho aconsegueix per molt que ho intenta, això passa per aquest factor genètic. Si et preocupa molt guanyar aquests quilos que creus que et falten, demana-li consell al teu metge per veure com els pots guanyar. Molts petons!!