Follar
Hola, sóc en Miguel.
Tinc una novia des de fa casi 3 mesos, concretament el dia 9 de Maig el fem el 3 mesos.
El meu duble es que jo tinc ganes de fer-ho. Ens hem tocat y tot això però no hem arribat a fes res més. Ella sap que jo el vull fer però ella es com que vol però no esta gaire segura. Jo li he dit que fins que no estigui 100% res, perquè es normal, ningú dels dos ho ha fet, i seria la primera vegada. Però bueno la pregunta; Amb 3 mesos es suficient? Fa mal? Surt molta sang? Que podem posar a sota per no tacar el llit i que desprès ho podem llençar per que els pares no suspitaren?
Gràcies, Adolescents!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Està molt bé que li hagis transmès les teves ganes de tenir relacions sexuals i està genial que respectis el seu temps, si encara no sent que està segura de donar el pas, haureu d'esperar.
Pel que fa al dolor i la sang, depèn molt de cada noia i de cada cas en concret. El que és habitual són els nervis, com més nerviosa més tensió i com més tensió, més tensió als genitals. Al tenir la musculatura tensa és possible que la penetració es faci difícil o sigui dolorosa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat