DAFAK?
Hola bones,
Tinc 14 anys y fa cosa de 3 mesos em va venir la regla (o aixo crec) i desde aquella vegada no ma vingut mes, hi ha amigues meves em diuen quees un tipus "d'avis" de que d'aqui poc em vindrà la regla, pero ya porto 3 mesos que no em ve. Jo tinc un gos i nose perque em dont "gust" que em llepi les meves parts intimes i èr aixo em penso que deu ser per clpa d'na infexió o algo semblant...Sobre aixo del gos, perqe em don plaer que em llepi el "xixi"? :S
Elena Crespi

Hola, com estàs?
El que et passa amb la regla és completament normal. Durant el primer any pot ser que et vingui cada 2, 3 o 4 mesos. Potser seria un bon moment per anar a la ginecòloga, sempre recomanem que s'hi vagi per primera vegada quan ve la regla.
Sobre el teu gos, el que ens comentes és un tema molt seriós. És important que sexualment et relacionis amb algú com tu, amb una persona i no amb un animal. Per tant, per molt que et pugui resultar excitant la idea de que et llepi, és molt millor per la teva salut (física i mental) que puguis jugar tu mateixa acaronant-te i masturbant-te i que deixis que el teu gos faci d'altres coses. Pensa en els drets dels animals, ell no et pot dir si li agrada o no, per molt que continui llepant.
Tingues molta cura!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres