Punt G
Hola adolescents!
Tinc un parell de dubtes sobre el punt g. El primer és: on està i com s'estimula? El segon és: si mantenint relacions sexuals he arribat a l'orgasme mitjançant la penetració, vol dir que s'ha estimulat el punt g o no té per què?
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El punt G està situat entre uns 3 o 5 cm dins de la vagina, a la paret frontal. El punto G, requereix d'estimulació directa, amb els dits o amb vibradors dissenyats expressament per a estimular aquesta zona.
Per tant, si amb penetració arribes a l'orgasme, el més probable és que no hi arribis només per la penetració, és probable que sigui perquè hi ha una estimulació indirecte o directe de la zona del clítoris (part externa de la vulva).
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat