Erecció irregular
Bona tarda adolescents! Veureu, sóc un noi que fa poc que vaig iniciarme a practicar sexe pero m'ha sorgit un problema que apart de preocupar-me em fa moltissima ràbia...
Es tracta de que durant el joc previ tinc una erecció al 100% i no falla que al posarme el preservatiu, se'm "adorm" i baixa a la meitat...em trec el preservatiu, i puja altre cop...i quan mel poso altre cop, baixa..no entenc què pot fallar...però em porta de cul aquest problema, ajuda sisplau! :(
Elena Crespi

Hola mushofuck!
El que et passa sol ser habitual. El que hauries de fer és intentar tornar a fer coses que et resultin excitants quan t'has posat el preservatiu per tal que puguis recuperar l'erecció... sempre pots practicar sol a casa (sense ningú al davant) per veure si aconsegueixes trobar el punt d'excitació...
La manera com et poses el preservatiu també influeix: com més a prop els tinguis i més excitant et resulti que la teva parella o tu et posi un presrevatiu, millor serà... feu que formi part del joc!
De fet, un cop posat, el preservatiu ajuda a mantenir l'erecció ja que apreta el penis...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres