Copulació al bany
Hola, bon dia!! Aver, aquest mati quan he entrat a l'institut el meu millor amic em mirava penetrantment als mugrons, que s'hem remarcaven al jersei.
Abans de l'hora del pati ens hem assentat junts i ens hem liat a mitan de classe. Els mestres ens han vist i ens han expulsat fora de classe. Nosaltres dos ens hem anat al lavabo i hem acabat follan. Com una mestra ha sentit els nostres orgasmes, ha entrat corrent al lavabo a veure que passava, i ENS HA PILLAT!
Tinc moltes genes de tornar-ho a fer amb ell, quin consell em donarieu?
Gràcies.
Elena Crespi

Paula11, gràcies per escriure'ns i per ser tant sincera amb nosaltres.
De totes maneres no acabem d'entendre el que ens expliques ja que hi ha coses de les que dius que no ens quadren gens ni mica.
De totes maneres, el que et recomanarem és que puguis començar a aprendre més coses sobre la sexualitat i no confinguis termes.
I és normal tenir excitació però el sentit de la responsabilitat i de la intimitat és molt improtant per gaudir d'un bon sexe.
Esperem que contiuïs aprenent i que vagis discriminant què vols i què no vols fer en aquest terreny.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81