urgent
Tinc 12 anys i sóc nova en el temam del sexe, jocs sexuals...
dilluns dia 25 d'abril, van venir uns amics a casa a passar la tarda, estaven tots tres sentats al meu llit i jo vaig recolzar el meu peu sobre d'un dels nens i a ell s'el hi va empinar.
S'en va anar al lavabo i quan va tornar em va pillar masturban-me ell em va demanr que si m'ho podia fer i jo vaig dir que si.
Al endemà li vaig preguntar si abans de ficar-me els dits savia corregut ell em va dir que no, jo no estic del tot segura, ara ve la meva pregunta:
és posible quedrar-se embaraçada si ell es va masturbar i despres em va ficra els dits?
He llegit i diu noseque dels cicle menstrual i no ho acabo d'entre, a més tampoc m'aponto els dies que m'ha vingut. Pero em sembla que m'ha de vindre entre el 3 i el 5 de maig. M'agradaria que em contestesiu el més aviat posible estic olt espanatada.
mersi espero resposta
Elena Crespi

Hola guapa!
Gràcies per escriure'ns!
El risc hi seria si ell, al masturbar-te, tingués els dits empapats de semen.
No sé si recordes com va anar tot plegat però que ell es masturbi no vol pas dir que tingués la mà o els dits plens de semen.
Per l'edat que tens, no podem evitar fer-te algunes recomanacions:
No tinguis pressa... si ets nova en el tema del sexe, no vulguis anar excessivament de pressa i pren decisions de manera responsable ja que sinó no t'ho podràs passar del tot bé.
Ves amb qui realment vulguis anar, fes el que realment vulguis fer i pren sempre les mesures necessàries perquè no hagis de preocupar-te després.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81