Lio estiu
Hola, aquest estiu per la festa major va vindre un amic del meu germà, es va quedar dos nits. El segon dia hem va dir a l'orella "m'ensenyes la teva habitaciò", jo li vaig dir "vale" i ens vam liar. Al estiu vaig parlar-li per Whatsapp i li vaig dir que el trobaba a faltar. Un altre dia, vaig anar a parla amb ell per Whatsapp i vaig veure que hem tenia bloquejada, vaig anar a l'instagram i també hem tenia bloquejada.
Ell va al mateix esplai que jo i ens veiem setmana si, setmana no. No ens parlavem ni ens miravem.
El 19 de desembre vam fer un pessebre vivent, el primer passe li va tocar a la meva millor amiga amb ell i hem va dir que ja m'havia desbloquejat, al segon passe hem va tocar amb ell i vam parlar com si no hagués passat res. Quan era hora de marxar hem va fer un petò (a la galta) i hem va dir "tu ets tonta" (en plan carinyòs) perque es va enterar que jo li havia dit lo del lio a la meva millor amiga. Quan vaig arrivar a casa li vaig dir hola i un cor.
Han passat dies i dies i segim igual, jo ho vull q torni com abanç i areglar-ho, pero ell no.
Un petonas
Elena Crespi

Hola guapa, gràcies perla teva consulta.
Ell t'està dient clarament què vol. Pensa que els fets demostren les seves intencions i, encara que sigui dur d'acceptar, has de valorar si realment vols estar amb algú que et bloqueja i que juga amb tu d'aquesta manera.
Tu ets qui s'ha de fer respectar i no permetre que una cosa així torni a passar, per tant, valora els riscos de voler que tot això torni a passar o que sigui "com abans"... perquè la vostra història no només la configura el que va passar aquell dia a l'habitació sino que també formen part de la història els bloquejos.
Realment vols estar amb algú que té la barra de bloquejar-te?
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81