EMBARASSADA????
Hola, vaig tenir relacions sexuals fa exactament una setmana, i la regla m'hauria d'haver vingut ahir. Estic preocupada perquè els meus cicles són molt regulars, de 31 dies i mai tinc retrasos. Quan ell es va aixecar vaig veure que hi havia el condó sobre el llit, però ja feia una estona que haviem acabat, osigui suposo que es debia sortir un cop ja haviem acabat. Tinc fluxe transparent i estic bastant angoixada perquè encara és massa d'hora per fer-me un test.
Sobre parlar amb ell de que va passar amb el condó és bastant complicat perquè no és la meva parella i amb ell la comunicació és molt difícil.
Si us plau, us agrairia resposta el més ràpid possible i moltíssime sgràcies.
Elena Crespi

martona98, doncs és molt important que puguis parlar amb ell perquè t'hi va la salut. No és només una qüestió de parella sinó de responsabilitat de les dues persones que teniu relacions sexuals.
Ell és qui portava posat el preservatiu, per tant, ell és qui hauria de saber si es va treure el preservatiu un cop vau acabar o si es va sortir.
Espero que, amb els dies que han passat des de la consulta, la regla ja t'hagi vingut i tot hagi quedat en un espant però realment has de valorar si val la pena ficar-se al llit amb algú amb qui nohi pots parlar de cfoses tan greus com aquestes.
Molta sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81