panda panda pandaaaa
Holaaaaa
M'agradaria que em poguesiu explicar una cosa.....
La meva novia i jo ja portem un temps practicant el sexe, com puc saber quan eyacula? Ella tampoc ho sap diu que no ho nota.
Moltissimes gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Quan dius "com puc saber quan ejacula", entenem que et refereixes a quan arriba a l'orgasme, si és així, i ella et diu que no ho sap perquè no ho nota, aleshores ens hauríem de dirigir a ella.
Ella es masturba? Sap com funciona el seu cos, la seva sexualitat, sap què li agrada i què no? Sap com vol que la masturbis? Sap de quina manera li agrada sentir estimulació al seu clítoris? Etc...
Si no es coneix, és molt difícil que tu puguis saber quan arriba a l'orgasme si ella no ho sap.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat