No puc penetrar a la meva novia i...
Hola bones, tinc una consulta que es que quan vull fer l'amor amb la meva novia no puc penetrar perquè no se me posa recta. Quan estem donant-nos petons i tot sí que ho està, però justament al voler ficar-la dins no entenc perquè no se me fica recta.
E mirat per internet aquest problema i sol e vist que necesito relaxar-me i estar tranquil i disfrutar-ho, però ja faig això i no hi ha manera encara.
Podrieu ajudar-me siusplau?
Moltes Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Igual que és molt habitual que les noies estiguin nervioses en les seves primeres relacions sexuals i que per aquest otiu estiguin tenses i la penetració pugui fer mal perquè la musculatura està en tensió... els nois també estan nerviosos en les primeres relacions sexuals.
Quan això passa, és força normal que l'erecció no aparegui o costi d'aconseguir. El que els nois solen tenir al cap aquestes primeres vegades o quan la falta d'erecció ha aparegut diverses vegades, pot anar des de "no saps fer-ho", "segur que torna a passar" "segur que no li agrada", etc...
Per tant, segurament va té més a veure amb els seus nervis ja que sinó mentre us feu petons tampoc hi hauria erecció.
Si us torneu a trobar amb una situació similar procureu no anar només a la penetració, jugueu, acaroneu-vos, descobriu què us agrada a cadascun de vosaltres, etc... si us ho passeu bé sense pressions ni nervis, l'erecció apareixerà, segur!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat