neguit
Hola! La questió és que ja fa 1 any que quedo amb un noi per "divertirnos", al principi ja vem dir que fes de sentiments ja que aixo es podia acabr en cualsevol moment. Fa unes semanes que si l'obro x whats esta raru i he vist que ara esta amb una noia que el fa sentir especial pero ja com a relació, no el vull obrir mes pq se que ja no tornarem a quedar mes a soles ja q ara aquest lio que té li pot donar.., en fi que ara hem sento com utilitzada (es normal) pro sempre he volgut i no m'arrepenteixo pero tinc un neguit que cada cop que veig una publicacio o foto hem poso a pensar de.. i pq no he pogut ser jo aquesta perosna que li faci especial en tots els sentits, es normal oi? encanra q era x diversió el q feiem. aquest sentiment x ell de gelosia com el puc oblidar o ja s'hem pasara?
merciii :)
Elena Crespi

Nerea, primer has de donar oportunitat a que passi una mica de temps i intentar no fer coses per tenir-lo cada dia present al teu cap. No cal que miris el seu facebook cada dos per tres, ni que miris si està connectat al whatsapp, etc. Això t'ajudarà a no estar sempre pendent d'ell.
ELl va ser franc i sincer i et va dir que era per divertir-vos... si veus que et torna a passar alguna vegada i que tu ja no ho fas només per divertir-te... potser val la pena ser sincera perquè aquest noi potser no sabia que tu senties una mica més per ell del que sentia ell per tu.
Si tu no has estat aquesta noia especial, no sabem per què és... no tothom troba especial a les mateixes persones i potser ara ell ha conegut aquesta noia que li ha semblat especial per a tenir-hi una relació i amb tu s'entenia bé per passar una bona estona i res més... com que va ser sincer des del principi no té res de dolent però és normal que et sentis malament.
Diexa que passi el temps però ajuda a que l'oblit vingui abans... intenta anar-lo apartant dels teus pensaments, fes coses que et facin sentir bé... etc.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres