caleces
ajuda fa temps que m'agrada un noi que te novia, tinc somis on ell apereix i moltes fantesies pero el pitjor es que quan penso amb ell se'm mullen les calces i tinc aquell líquid espès de color blan i sentu ganes de tenir relacions sexuals. Ajuda que signifaca el líquid blanc?? es normal que em posi calenta?? que puc fer per superar-ho? gràcies
IESP

Hola adolescent!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, ha de saber que quan les noies estan excitades, una de les coses que fa el cos és augmentar el flux vaginal, que és aquest líquid blanc amb el que mulles les calces. Com veus, no té res de dolent, senzillament forma part de la resposta sexual de les noies! :)
Si aquest noi t'agrada i has tingut somnis eròtics amb ell, és normal que surti aquest fluxe, ja que com tu dius "et posa calenta" i no hi ha cap problema en això. És a dir, que el fet de veure'l t'exciti no hauria de suposar un problema, però sí el que vols és estar amb ell com a parella perquè també t'agrada com a persona, ja seria més complicat perquè té novia.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat