Ho he fet amb el meu novio i fa 2 setmanes que no em ve la regla..
Hola adolescents, tinc un dubte.
Fa poc, ho vaig fer amb el meu novio, sempre ho hem fet amb protecció i no hi ha hagut cap mena de problema. Pero fa unes dos setmanes que em tenia que venir la regla i per si de cas m'he fet un test d'embaras i ha sortit negatiu, com continuava sense que em baixi la regla, la setmana passada em vaig fer un altre per si l'anterior hagues fallat, pero aquet també va sortir negatiu.
Hi han possibilitats de que estigui embarassada? Pot ser que fallin 2 tests d'embaras? Es possible que al perdre la virginitat es irreguli la menstruació?
També he pensat que per evitar aquets ensurts em podria pendre la pildora anticonceptiva, per aixo voldira saber si necesito anar al ginecoleg abans de fer-ho o si per poder comprar-les es necesita recepta medica.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si vàreu tenir relacions sexuals sense preservatiu en algun moment sí que hi ha risc d'embaràs. Si no, el risc podria ser-hi en cas que s'hagués trencat.
Tenir relacions sexuals no fa que la regla es desregularitzi, no té res a veure, tot i que si estàs més pendent de lo habitual per a que vingui això sí que pot alterar-la.
Pel que fa a les píndoles anticonceptives sí que s'ha d'anar al ginecòleg per a que te les recepti i per a que faci un seguiment de com afecten al teu cos en concret.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat