AL MEU NÒVIO NO SE LI AIXECA
Hola,
Tinc un problema: ja fa mesos que ho faig amb el meu nòvio (DE 18 ANYS) però no m'aporta plaer ja que té problemes erèctils. Però és al·lèrgic a la viagra. Què faig?
Gràcies,
Concepción
IESP

Hola Concepción,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Per a tenir relacions sexuals no és necessaria una erecció ja que en les relacions sexuals no només juguem amb la penetració, és a dir, que potser podrieu començar a jugar amb més coses, hi hagi o no erecció, podeu acariciar-vos, fer-vos massatges, masturbar-vos en parella, estimulació oral, fregar-vos, petting, etc...
Si només teniu relacions sexuals amb penetració, l'erecció marcarà el ritme, la meva pregunta és: voleu que sigui així o preferiu que les relacions sexuals les marquin la vostra curiositat, les ganes d'estar junts i les ganes de descobrir la sexualitat junts? (a mi m'agrada més la segona opció ;) us animo a que ho proveu!)
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat