No sóc bona al llit
Em fa molta vergonya recorre a aquí, però no sé que fer, cada cop que ho faig amb la meva parella acaba portant ell el control perquè jo no ho faig prou bé i no li posa suficient... Només el veig satisfet amb el sexe oral, però m'agradaria ser molt millor en el moment del sexe. Què puc fer?! Postures fàcils? Moviments...?
Ajuda:(
Anissa Ouali

Hola Tigre10!
Que vol dir ser bona al llit?, que creus que hauries de fer?, o com creus que t'hauries de moure? No hi ha una manera de fer exacte, ni millor. Quan dius que ell pren el control, segurament no és perquè ho faci millor o pitjor, sinó per la seguretat que té cap a si mateix i amb tu! Per això l'ideal és que pugueu parlar i poder explicar-li com et sents en el moment, l'angoixa, els nervis...i veure que el que et passa no és gens estrany.
El que has de buscar és seguretat en tu mateixa, i parlar amb ell, t'ajudarà a tenir seguretat amb ell també. Pel que fa al moment de les relacions sexuals, intenta buscar jocs, postures, carícies, en les que tu et sentis còmode, no ha de ser res espectacular, coses fàcils i lentes, ja estiguis tu a sobre o ell, o en la postura que més us agradi.
No intentis anar de pressa o al ritme que creus que ell vol anar, ja que t'atabalaràs. Com veus, no et podem dir una manera de fer, ja que no sabem que us agrada, el més important és parlar, i en el joc anar a poc a poc, amb moviments lents i on els dos estigueu còmodes (els dos, no només ell)!
Gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali