Primer cop dubtes!!
Hola! M'agradaria feros una sèrie de preguntes. Jo tinc 15 anys i fa cosa d'un any que estic amb un de 17, entre nosaltres dos sempre hi ha hagut molta confiança i estem molt bé, em fet cosetes ia però no em arribat encara al punt de fer sexe, els dos som verges i volem fer ho i aquí venen les preguntes, jo sóc una noia molt insegura i ho vull fer amb ell però m'agradaria que em donessiu algun consell perquè per el cap em passen coses tipo que dirà del meu cos? I tal perquè tinc els pits petits sóc alta tinc cadera i em veig molt deforme.. I si em podríeu donar uns quants consells.
L'atre cosa és que com m'he de posar al llit? Osigui la postura en què he d'estar per dirho d'alguna forma, jo a sobre? O ell a sobre? Ajudeume siusplau..
Moltes gràcies i fins aviat!!
IESP

Hola Talkdirty!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
El primer que has de saber és que si ja heu fet "cosetes", vol dir que ja esteu tenint sexe, ja que no aquest no només és la penetració. Al consultori ho expliquem moltes vegades: tenir relacions sexuals vol dir gaudir del nostre cos i del de l'altre, gràcies a les sensacions plaenteres i independentment de la pràctica que s'estigui fent (masturbació, massatge, petons i caricies, etc).
I respecte al que preguntes:
- Si ja fa un any que esteu junts, serà perquè us agradeu molt! :) Això vol dir que a ell ja li agrades tal com ets, personalment i físicament. A tots en passa que tenim inseguretats respecte al nostre cos, però aquestes no han d'impedir que ens ho passem bé amb la nostra parella! A més, si tu tens pors, segurament ell també, però això és normal!
- Pel que fa a la postura, has de posar-te com sigui més còmode per a tu! L'important és que els dos sentiu que esteu preparats i que no us ho prengueu amb pressa. Potser una bona manera és primer conèixer el cos de l'altre (per a no tenir tants complexos) i saber què li agrada. És a dir, veure's despullats, tocar-se per tot el cos, descobrir quines són les parts més agradables... A poc a poc us sentireu més còmodes i anireu aprenent més. Què et sembla?
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat