ITS
Hola,
Vaig practicar sexe anal sense protecció ara fa dos mesos. La parella amb qui ho vaig fer em va ensenyar les seves analítiques que s'havia fet al gener on sortien el VIH, la gonorrea i la clamidia, totes tres negatives. Tot i això no estic tranquil i la setmana pasada vaig fer-me la prova de detecció del VIH que va donar negativa. Recentment m'ha aparegut irritació a l'anus i no em marxa. Pot tenir alguna relació? Desde la relació sexual no m'he trobat malament ni he tingut febre, mal de panxa...
Anissa Ouali

Hola someone99!
El tema de les infeccions sempre espanta molt i es fa difícil, has de saber que n'hi ha més infeccions que les 3 que anomenes, i és important protegir-se en totes les relacions sexuals. Els símptomes de les infeccions poden ser molt diversos, i no sempre apareixen (per això el fet de trobar-se bé no sempre és un bon indicatiu, però d'altra banda, ajuda a entreveure que possiblement no hi ha infecció). Tot i així, és important que et vagis fent les revisions i proves pertinents.
Si la parella s'ha fet les revisions i aquestes surten negatives, i no ha tingut relacions de risc amb altres persones, i per la teva banda tampoc, no hi hauria d'haver risc d'infecció.
La irritació que notes a l'anus pot ser per molts motius, per higiene, la utilització d'alguns sabons, roba interior, fongs, etc, però si vols sortir de dubtes, fes una visita a metge de capçalera!
Esperem haver-te ajudat una mica, almenys amb la preocupació!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali