CONFOSA
BONEES,NOSE SI ESTIC CONFOSA O ALGO EL CAS ES QUE EL ENTRENADOR DEL MEU GERMA ES MOLT SIMPATIC I MOLT GUAPO I NOSE SI MATRAU O NO, PERO AVEGADES PENSO QUE LI AGRADO PER LA MANERA QUE EM TRACTA SIGUI WHATSAPP O PERSONALMENT( petons(a la galta) abaraçades etc...). I A PART TINC CASI 15 ANYS I ELL EN TE 26!!!!!
NOSE SI MATRAU PERO AVEGADES EM FAIG MOLTES PARANOIES!
US ADORO!! MERCI! :)
Anissa Ouali

Hola since2001!
No podem dir-te si l'atraus o no, però pel que tu ens expliques ell a tu sí! No és gens estrany que puguis sentir això, ja que com ens has dit, els veus guapo, simpàtic, i sembla que tens bona relació.
Quan algú t'atrau no vol dir que hagi de passar res, o que tu li hagis d'atraure. Moltes vegades ens creuem amb persones que ens agraden però per x motius no passa o no pot passar res.
I també podem confondre una bona relació amb l'atracció, o que ha de significar alguna cosa. Pensa que ell és entrenador, us coneix i segurament té molt bona relació amb el teu germà, amb tu, però com tu has dit té 26 anys, i esteu en moments vitals diferents.
Així que disfruta de la bona sensació que et transmet, però no et facis paranoies anant més enllà!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali