No sé que fer
Hola,
Jo ja des de fa temps que m'agrada un nen, el que passa es que aquest nen no és que caigui gaire bé a la gent i a la majoria (per no dir a tots) dels meus amics no els hi cau bé, per tan no ho he dit a ningú. Peró ahir aquest ne se'm va declarar i lo primer que vaig fer va ser dir-li a una amiga meva que encara li cau prou bé, i aquesta em va dir que no passa res, que es normal,.. Bueno lo que t'acostumen a dir en aquestes suitacions suposo. El cas, es que em fa por dir-li que si per qué l'altre gent suposo que se'n riuran de mi, o em criticaran a les espatlles.
Per tan, el meu dubte és el següent, li diries que si o que no per conservar els amics/amigues?
Gràcies per l'ajuda :)
Anissa Ouali

Hola Bebitaa <3!!!
No has de decidir el que vols fer, depenent del que pensin la resta o la imatge que transmetem. Sabem que no és fàcil, i que dit així queda molt maco, però has de perdre algú que t'agrada perquè a l'altre no li agrada?, has de deixar els teus amics per estar amb aquesta persona?
No tens per què renunciar a cap de les parts, però potser en algun moment és difícil. Per una banda tens els amics, segurament hi ha molta confiança amb ells i seria un bon inici començar a parlar amb ells i explicar-los com et sents i el que voldries. Com tu dius són els teus amics i els vols conservar! Per l'altra banda, tens aquest noi que t'agrada, i potser també hauries d'explicar-li com és tota aquesta situació per tu, i que amb els amics haureu d'anar a poc a poc.
No sentis que els amics i el noi són incompatibles, tu estàs al centre i és important que les persones que t'estimen i estimes sàpiguen que significa per tu!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali