24la24
Hola!
Fa 1 any que amb el meu xicot intentem tenir sexe, pero a la hora de la penetració, no m'entra de cap de les maneres; es com si tingues el forat tancat o molt petit; a part, a ell se li doblega la punta quan intenta ficarmela. Els dos som verges. He de dir que ell té molta pell al penis i nose si es aquest el motiu. Com que ja em procupa bastant el tema he mirat per internet i he vist que jo puc tenir vaginisme primari; pot ser? Si es aixi que hauria de fer? i si es problema de la seva pell? Ja no sabem que fer!!
Gracies
Anissa Ouali

Hola 24la24!
No és gens estrany el que us està passant, en les primeres relacions sexuals, els nervis, l'angoixa i sobretot la preocupació per veure si va bé o no, poden fer que la zona muscular de la vagina per exemple, es tensi i sembli que no pugui entrar res.
Per això és important, no tenir pressa, estar en un lloc tranquil, compartint aquests moments amb la persona que volem, i anar coneixent el cos a poc a poc. Abans de tornar-ho a intentar, heu provat a jugar?, a gaudir de les sensacions del cos?, dels genitals?, us exciteu?, saps on estan les zones de plaer?, el teu clítoris?.. Són moltes preguntes, però volen dir, si esteu massa pendent d'aconseguir la penetració o esteu disfrutant el joc, ja que això pot marcar la diferència entre que el cos estigui tens o no!
Un cop estigueu en el joc, tranquils, sense pressa, intenteu jugar amb els dits, tocar els genitals, introduir un, dos dits (els teus els de la parella) i de mica en mica veure com és l'entrada vaginal.
Una altra cosa que et pot ajudar, és conèixer el propi cos, com són els teus genitals, has provat mai tu a introduir un dit?
Abans de poder dir si és un vaginisme o no, caldria revisar moltes coses, així que pots començar pels breus consell que et donem. Si t'atabales molt, pots consultar amb un servei que va dirigit a joves (majors de 18), on podrem valorar amb més detall la teva situació www.consultajove.cat.
El tema de la pell, no té res a veure amb la penetració, on sí que pot influir és en ell, si en algun moment nota molèsties o dolor en l'erecció, per si la pell no baixa o tiba.
Espero haver-vos pogut donar algunes orientacions! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali