Pes
Holaa:) m'agradaria perdre algu de pes ja que peso 64kg quan hauria de fer 58-60kg, faig natació quatre dies i corro un dia a la setmana. Jo vull anar a un diatista pero els meus pares no em deixen em diuen que nomes menji sà pero amb aixó crec que no hi ha prou.
mersii:)
Sara Bujalance

Hola Mire! Els teus pares tenen raó, menjant sa, és a dir, menjant de tot i de manera equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fent tot l'esport que ja fas, ja n'hi ha prou per mantenir-te en un pes correcte. Menjar sa i fer esport són les úniques pautes que funcionen. A vegades sentiràs de dietes "miracle" que prometen pèrdues de pes ràpides, però són totes una mentida perquè tot el pes que es perd ràpidament amb aquestes dietes es torna a guanyar igual de ràpid. Pensa també que el pes depèn d'un factor genètic, el que acostumem a dir "constitució", que no podem canviar i que fa que, encara que ens vulguem aprimar més, no puguem. Així que ja saps, continua fent esport i menja sa, és el millor que pots fer. Molts petons!!