Amor
Hola, estic preocupada i no se que fer perquè ma mare te un bar i vaig conìxer a una noia que el seu pare era amic de la meva mare: Ara som amigues. El que passa es que té un germà ( que fa una mica de tems que el conec) i em portava bastant bé, però el problema ha sigut quan el dia 25 el vaig passar amb ell. Jo i s'ha germana vam estar jugant molta estona a ballar a la wii i quan em vaig cansar em vai posar al sofà ( on estava ell) pero en aquest moment era aixecat. Quan em vai seure ell va seures al costat i em va possar les cames a sobre; llavors em va començar a fer bromes, a demanar-me que li deixes alguna polsera meva, i a agafar-me com del genoll i apretar-lo i afluixant-lo ( una cosa rara) i molta estona. Ens vam riure més i asobre per riures s'apropava a mi i m'aixafava. Li vai demanar el mobil peruè m'el deixés per jugar ( cosa rara perue no sel deixa ni ha s'ha germana). Al marxar ( anavem anar al cine) no li volia donar i pel treuremel es va posar a sobre meu. Al agafar el cotxe al final va voler venir-se al meu i encara que la seva germana va vindre ell no volia. Després al cine al seure, al meu cosat s'anava a seure el seu pare però ell es va enfadar en conya i va dir-li que no es fiqués allà, que volia seure ell. A la meitat de la pelicula m'anava donan't amb el colze, em sonreia i es recolzava molt aprop meu.
Al sortir ja va ser tot normal perquè els pares ja estven al tanto.
En resum, pot significar alguna cosa? M'estic enamorant cada vegada més i bff... que faig?? Jo sola m'estic montant una pelicula? M'hauria d'oblidar? Que pot significar??
PD. Ell es més gran que jo: jo vaig a 3er d'ESO i ell a batxillerat. ( canvia alguna cosa? )
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que aquest noi sí que té un cert interès en tu, el que no sabem és si vol ser només amic teu o alguna cosa més! I la resposta només la té una persona: ELL. Si t'agrada, és normal que analitzis tot el que fa buscant explicacions, i que a la vegada no sàpigues si és una "pel·lícula" teva. Per aquest motiu és tan important que ho parlis amb ell i surtis del dubte! :)
Has pensat de proposar-li per quedar i parlar-ho? Mai és fàcil fer un pas així, però és l'única manera de saber què significa el comportament que té amb tu, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat