No sento plaer amb el coit
Bona nit, soc una noia de 15 anys i estic preocupada perquè no sento plaer quan faig l'amor (és a dir quan practico el coit) però quan m'estimulo el clítoris, ja sigui amb sexe oral o amb masturbació si que tinc plaer. Fa un any que he perdut la virginitat i he fet l'amor forces cops.
No vull anar al ginecòleg ja que no se com dir-li a la meva mare, ja que ella es molt cap-cuadrat amb això i es pensa que encara soc verge.
Que em pot passar? Que he de fer?
IESP

Hola Pastoreta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, això que expliques és completament normal, no hi ha res d'extrany! M'explico: l'òrgan més erpogen de les noies és el CLÍTORIS, no pas la vagina. de fet, aquest està dissenyat exclussivament per sentir plar, no serveix per res més! :)
Les noies solen obtenir l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris, ja que és allà on tenen sensacions més plaenteres. L'interior de vagina pot ser agradable, però difícilment com ho és el clítoris. El problema està en que socialment sempre s'ha donat molta importància a la penetració vaginal (per desconeixença, sobretot!) fent que moltes dones busquessin el plaer on no hi és!
Ja ho saps, a partir d'ara inclou més sovint al clítoris en les teves relacions sexuals, també quan hi hagi penentració: te'l pots tocar tu amb la teva mà, ell amb la seva o fregant-te amb la seva panxa... Tot és qüestió de pràctica!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat