Preservatius
Hola!
Tinc un problema, vull tenir relacions sexuals amb la meva novia, més ven dit, ja ho hem parlat però l'únic problema és que fa vergonya comprar preservatius i que la gent et vegi... Al radere d'algunes farmàcies, en els caps o en els albergs hi ha màquines on venen preservatius però no se com fer-ho, no vull que si hi ha algun amic dels meus pares em vegi... o que amics meus em vegin.... com ho faig??
IESP

Hola,
Soc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Primer de tot, comprar preservatius pot semblar una cosa que fa vergonya però hauria de ser tot el contrari! No els compres per fer algo dolent, els compres per fer les coses bé i per protegir-te a tu i a la teva novia, d'Infeccions de Transmissió Sexual i de l'embaràs no desitjat, per tant, de vergonya res!
Ves a una farmàcia on tinguin els preservatius a la vista, agafa aire, entra, agafa una caixa de preservatius, ves a la caixa, paga i marxa. Ningú et dirà res. I si et diuen algo (que dubto que t'ho diguin) pots dir que no vols ni cap infecció ni cap fill ;)
Espero haver-te ajudat! Ja ens explicaràs com va l'aventura de la compra.
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico