troubles...
holi, tinc un dubte o més aviat un problema! sóc noia i no tinc clar el què vull... m'agraden i em solo enamorar dels nois i crec que no m'he enamorat mai d'una noia però... el cos del noi no m'atrau ni m'excita de cap de les maneres! pero m'excita el cos de les noies. estic preocupada! que puc fer? gracies!
IESP

Hola A!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, vols saber què s'ha de fer per a no sentir-te atreta per les noies? Perquè has de saber que aquests sentiments no es poden canviar, ja que surten d'una manera molt inconscient.
Tu ho defineixes com que tens un problema, així que dedueixo que veus d'una manera negativa el fet que que pugui agradar-te una noia, no? En aquests cas és vital que acceptis els teus sentiments, ja que negar-los a tu mateixa només et pot fer mal. No escollim de qui ens enamorem ni qui ens agrada, però sí escollim què volem fer amb aquests sentiments. Si no vols dir-ho a ningú (ni a la noia que t'agradi) tens tot el dret, perquè forma part de la teva intimitat! Però el que no pots fer és forçar-te a que només t'agradin els nois, ja que estaries deixant de ser tu mateixa!
Amb el temps t'aniràs coneixent més i sabràs millor el que t'agrada i el que no. De moment intenta pensar què és el que et preocupa realment de tot plegat, ja que sentir-te atreta per les noies no és pas dolent.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat