sexe oral
Hola, he enviat un missatge pero creec que no s'ha carregat, asi que... ho torno a explicar.
Ahir, vaig quedar amb el noi em mola, i ens vam liar, i vam acabar fent sexe oral, em podries dir si hi ha algun perill? estic com un puto flan
merci <3
Elena Crespi

Hola andrea14599<3!
Doncs si no vau utilitzar preservatiu hi ha el risc de contraure infeccions de transmissió sexual. É smolt important fer sexe oral amb làtex pel mig! Per varis motius:
-Només amb l'aparença, no sabem si aquella persona té algun tipus d'infecció (encara que la coneguem i sigui bona persona, això no té res a veure)
-Només es pot saber si algú té una infecció si s'ha anat al metge
-Per poder prevenir sempre és important fer una fel·lació amb un preservatiu i un cunnilingus (sexe oral a una noia) amb una banda de làtex (o un preservatiu tallat... o paper film de la cuina si cal!).
Per tant, el risc hi és si no has utilitzat preservatiu. El que has de fer a partir d'ara, sobretot, és utitilzat sempre presernvatiu!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www,elenacrespi.com