Com fer-ho?
Hola!
Fa temps que surto amb un noi un parell d'anys mes gran que jo, però no hem tingut l'oportunitat de fer res mes, bàsicament perquè ell sap que jo soc mes petita. Però com ho podria fer per exitar-lo, és a dir, com es toca a un noi?
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Mmmgg!!!
Abans de fer res cal tenir l'oportunitat de fer-ho, però ens dius que no l'heu tingut per la diferència d'edat.
No et podem dir una manera en concret de com l'has de tocar, ja que ell és qui sap com li agrada i et pot guiar (a més que no has de saber fer, la sexualitat i els jocs, es va aprenent, sense pressa).
Potser abans de fer, hauríeu de parlar, del que t'agradaria, del que tens ganes, i anar a poc a poc, poder començar per petons, carícies,... és a dir en jocs on estigueu còmodes i els dos vulgueu!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali