Dubtes si he perdut la virginitat
Hola!
Sóc un noi de 14 anys que sóc Bisexual, l'altre dia vaig quedar amb un noi de 19 que es gay i ens varem liar fins que li vaig mamar i ell a mi,...
El dubte que tinc jo, amics i amigues és si he perdut la virginitat.
També si en el sexe oral entre nois és necessari el preservatiu i normal que després tingués mal de panxa sense haber-me empassat el semen...
Merci
Anissa Ouali

Hola Arnwald!!
La virginitat és un concepte molt cultural lligat a la relació sexual amb penetració entre home i dona, però nosaltres sempre parlem que la virginitat es perd quan hi ha les primeres relacions sexuals, per exemple en el teu cas en el sexe oral.
D'altra banda, no podem dir-te si el mal de panxa ha de tenir alguna cosa a veure amb haver practicat sexe oral, però sí que has de saber que cal utilitzar protecció en el sexe oral, ja que hi ha risc d'infeccions de transmissió sexual.
Per saber si tens una infecció o no, cal realitzar-se certes proves amb el metge de capçalera, però encara que no en tinguis cap, cal utilitzar protecció, ja que no saps si l'altre en te.
Esprem haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali