sexe lesbic, bi i etc...
soc bi. fa poc tems vaig liarme amb una noia i hem va agradar, el problema es que la gent no parla tant del sexe lesbic com del sexe normal entre homa i dona, docs jo he estat amb un noi 9 messos i he mantingut relacions sexuals amb ell, però ara que vull coneixer el sexe amb una dona mai m'han parlat ni de com es fá ni de res.. tinc por de no saber que fer per que tot es tant diferent.. he escoltar parlar només de la tijereta peró no tot es aixo.. em pots donar consells o dirme alguna postura? gracies!!
Anissa Ouali

Hola carla06!
És cert que moltes vegades es parla molt de relacions entre home i dona, ja que es fa molta referència a la penetració, però en el fons és quan es parla de relacions es pot parlar fent referencia a qualsevol tipus d'orientació.
No hi ha una manera de fer concreta, l'objectiu de la sexualitat, és jugar, conèixer, aprendre que t'agrada a tu, a l'altre (i que no), i per això no hi ha un joc concret o postura. Amb carícies, tocant el cos (ja sigui amb les mans, boca, llengua...), petons, masturbació, sexe oral...
Així que no t'atabalis pensant que no en saps, ja que no s'ha de saber fer, el que si és pot fer, és anar coneixent sense pressa (cada persona amb qui estàs és diferents, així que sempre tocarà aprendre).
Esperem haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali