URGENT
Hola!:) Bueno doncs jo hem dic aroa i tinc 14 anys, i ja porto bastant de temps amb el meu novio, i no tardarem molt a tindre relacions sexuals. Com és la primera vegada? I si hem poso nerviosa? I si no mos surt i no ho sabem fer ja què es la primera vegada per als dos? Ajudeume perfa!
Anissa Ouali

Hola Aroa!
Quan dius relacions sexuals, et refereixes a penetració? No us atabaleu per no saber fer, ja que és així, és la primera vegada pels dos, però no teniu per què saber fer, ja que la sexualitat es tracta d'això d'aprendre i anar coneixent, sense pressa.
Així que no serà estrany que estigueu una mica nerviosos, i per això no us heu d'oblidar de jugar, de fer aquelles coses que si us agraden (ja sabeu quines sons?), per exemple, petons, carícies, tocar el cos de l'altre, tocar els genitals, amb les mans... és a dir, abans de pensar que fer només és penetració, potser us hauríeu de donar temps per primer conèixer una mica altres relacions sexuals i que us agrada i que no!
A sí no us oblideu mai de la protecció!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali