ESTIC FET UN CAOS!!!
TINC UN CAOS!!!
El meu millor amic està sortint amb una nena que resulta ser la persona que m'agrada i que l'estimo molt, quant li volia demana per sortir, el meu amic li va preguntar avans i li va dir que "si". A mi crec que el meu millor amic no l'estima pq volia tallar pero quan li vaig dir el meu amic,va volguer continuar sortint.Jo l'estimu i no se que fer?
QUE PUC FER???;)
Anissa Ouali

Hola!!! Doncs sí que tenim una mica de caos!, però quan apareix l'enamorament sempre pot ser difícil.
Pel que dius, ja has parlat amb el teu amic, però ell sap com et sents?, no amb l'objectiu que la deixi, ja que podeu creure que ell no l'estima, però els dos han decidit sortir junts.
Podries parlar amb ella, però tu has de decidir que vols fer: amic, ella o cap dels dos. Això no farà que estiguis amb ella, però t'ajudarà a sortir d'aquest cercle i fer veure que no passa res. Nosaltres et recomanaríem pensar en si vols tornar a parlar amb l'amic o si prefereixes agafar una mica de distància amb ells dos, i així no estar recordant la situació cada cop que els veus.
Cap situació és fàcil, però no hi ha una manera màgica.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali