SI me l'han "xupada" amb 14 anys és un problema????
Hola!!
Tinc un dubte. Per carnestoltes em vaig emborratxar, igual que una meva amiga. Mentres anaven "pedo" me la va "xupar". El dubte és que em 14 anys sóc bastant jove per què me la "xupin" i tinc por ke u sàpiguen els meus pares.
QUÈ PUC FER????? AJUDA PLISS
Anissa Ouali

Hola Gere!
No hi ha una edat per mantenir relacions sexuals, entre elles, el sexe oral, així que amb 14 anys també hi pot haver relacions sexuals. El que si és indispensable, és sentir-se preparat/da físicament i mentalment.
Però quan és ajuntem alcohol i sexe, s'ha d'anar amb molt de compte, ja que s'obliden coses, com haver pogut decidir si realment volíeu fer-ho i/o la protecció. Recordeu que en el sexe oral hi ha risc d'infeccions!
Respecte a què s'entrin els pares, perquè ho dius?, i si hi ha la possibilitat que ho sàpiguen, potser t'ajudaria parlar amb ells tu primer.
Gràcies per consultar amb nosaltres, i recorda que l'alcohol no ajuda en les relacions sexuals!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali