Depilació
Hola! Sóc una noia de tretze anys i tinc bastantes preguntes sobre depilació, etc.
-A quina edad comença a créixer el pèl a les inglés? ( a mi em va començar a créixer el pél de les cames, cuixes, etc entre els dotze, dotze i mitg, per si us pot ajudar, ja que se que a cadascú li creix els péls a diferent edad)
-la meva mare es esteticient, jo em depilo les aixelles, l,"entrecejo", i el bigoti, el que passa es que jo soc gimnasta (faig gimnastica ritmica) el 8 de maig tenim una competició i tenim que anar amb el mallot, i de aqui poc arriba l'estiu. El problema ve a l'hora de depilar les cames, l'any passat la meva mare hem va depilar la part de davant de una cama i em va fer molt de mal. (Tot això amb cera) Hi han alguns trucs perque em faigi menys mal, se que també hi han una maquines que depilen( he vist en un video k una noia diu k no fa gens de mal i que ella porta des dels 14 i k mai li ha fet mal)pero he mirat els preus i la mes barata costa 30 i picu. No se que fer...ajudeume.
- i creieu k em fara mal les cuixes, tinc menys pel, pero no ho se....
Anissa Ouali

Hola Anònim!
Anem per parts:
Sobre l'edat de creixement dels pèls, encara que sapiguem l'edat en què ha començat a creixent en altres zones, no podem saber quan creixerà a la zona del pubis i al voltant dels genitals. Com tu dius, depenen de la persona, els hi creix a diferents moments i edats.
En relació al dolor, cada persona el percep d'una manera diferent i per tant l'aguant variarà d'una persona a l'altra. Sobre alguns trucs, has dit que la teva mare és esteticient, i millor que ella no et podrà aconsellar millor.
Nosaltres t'hauríem recomanat visitar algun professional, així que si tens una a casa, parla amb ella, i mireu si l'opció d'una màquina seria millor pel teu cas.
Gràcies per consultar amb nosaltres! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali