Parella
La qüestió és que estic de "lio" amb un noi que ja havia estat anteriorment. S'acosta Sant Jordi i no sé que regalarli ja que ell no llegeix, per la meva part no vull rebre res ja que no ho vull. Una altra cosa és que serà el seu aniversari, alguna idea per al regal?
He fet consultes anteriormet i no m'heu respost cap, m'agradaria que em responguessiu almenys aquesta. Petons!
Anissa Ouali

Hola -katy112!
Sentim arribar tard pel regal de Sant Jordi, però no sempre s'ha de regalar un llibre "´típic", podria ser un compte escrit per tu, un pastís en forma de llibre, un còmic... és a dir, pots variar molt la idea de llibre, i fer alguna cosa que li pugui agradar a l'altre.
Idea de regal per l'aniversari?, això és més difícil, ja que nosaltres et donaríem idees poc personalitzades, ja que no el coneixem. L'ideal és poder regalar-li alguna cosa que tingui relació amb alguna cosa que a ell li agradi, una afició, o un record dels dos junts (fotos, històries...).
Una coseta, també s'ha d'aprendre a rebre i deixar que et facin un regal a tu ;)!
Sabem que en algun moment anem endarrerits a les consultes, però intentem respondre totes! Així que si busques pel nom de la consulta segur que les trobes!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali