NO a la verdura
ola, mira esk tinc un problema perk desde k era molt petita no tuleru la verdura es a dir cuan me mare obria una papilla era bomita numes oloranla hi ha bomitaba i lu picho esk els meus pares san separat i tal i me mare menga molt b (saludable) pro jo visc am el meu pare i am la feina que te i tal nl es k li sobri el tems per cuina i lu poc k cuina no es que sigui gaire saludable pro aques no es el problema si no k encara que em fesi verduna i tal soc incapas de mengarsa perque es entra a la cuina i que mentrin arcadas de la ulo i no puc no se perque aixi que et bolia demanar si saps alguna pagina web o alguna recepta que porti verdura i siqui saludable i k em pugi agrda no se si mesplico??
et demanu perdo per les faltes!!!! crassies
Sara Bujalance

Hola leta! Tranquil.la per les faltes! ;-) El millor que pots fer per intentar que t'agradi més la verdura és, primer de tot, provar d'obrir la ment a les verdures. A vegades ens obsessionem amb la idea de que una cosa no ens agrada i aleshores no hi ha manera de canviar-ho, així que el primer pas és relaxar la ment, deixar-la en "blanc". Per una altra banda, hi ha molta varietat de verdures (bledes, espinacs, mongetes verdes, col, bròquil, col-i-flor, carxofes, enciam, tomàquets, pastanagues.... n'hi ha moltes!), segur que hi ha una o més d'una que t'agrada. I cada verdura la pots cuinar de mil maneres diferents: al vapor, al forn, saltejades, en truita, a la brasa, bullides.... No conec cap pàgina web concreta que ensenyin receptes amb verdures però si busques pel google et sortiràn moltíssimes, i moltes molt fàcils i ràpide de fer, pots animar al pare a buscar receptes saludables de verdura i preparar-les junts per sopar, així menjare-ho bé els dos. Molts petons!!