MAAAL!
Hola, us voldria fer una pregunta que em preocupa.
Fa uns mesos que tinc novio i l'altre dia vam decidir donar un pas endavant i hem va fer dits. El problema es que mentres m'ho feia hem feia una mica de mal la vagina i al acabar vam veure que m'havia surtit una mica de sang. El mal vaginal em va durar tres dies. Es normal que passi això? Estava lubricada, i quan ho faig jo sola no hem fa mal, tot i que al principi si que m'hi havia fet mal alguna vegada. Hem podeu ajudar a saber que fer? Podria ser que aquest mal no hem deixes arribar al orgasme?
Gracies per respondre.
Anissa Ouali

Hola sindria22!
La vagina és una zona del cos molt sensible, i envoltada de musculatura. Això pot fer que quan estiguem en tensió, nerviosos, o amb por, els músculs es tensin i si s'intenta que hi hagi penetració, encara que sigui amb els dits, pot fer mal.
El dolor pot indicar que hi ha una mica de nervis, angoixa, i que possiblement no estàs del tot relaxada i excitada per estar pendent o preocupada. Per això intenta buscar aquelles coses que t'ajudin a estar bé, còmode, parlar amb la parella, recordeu que els dos jugueu, i per tant no és únicament que un li fa a l'altre, i recordeu-vos d'escalfar bé l'òrgan sexual més important: el cap!
Sobre la ferida, com és zona delicada, es pot fer alguna ferida per la part interior. Les ferides acostumen a trigar uns 3 dies a curar-se del tot, per això pot ser que t'hagi estat fent mal aquest temps.
Esperem haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali