AJUDA SISPLAU!!!
Hola bona tarda:
tinc un problema molt gros, nose si per algu altre ho semblarà pero quan ho faig amb la meva novia no em consegueixo corre. ho passo molt malametn perque veig que ella fa tot el que pot per que em corrir i tot pero no puc nose i en canvi quan em masturbo jo no tardo ni 10 minuts. aquesta tarda per exemple hem estat 2 ores fent-ho i hem parat perque ella ja no podia més i jo encara no m'havia corregut.
nose si es pot fer alguna cosa o algo pero tinc por que pensi que no em posa calent ni em dona plaer i es tot el contrari. gaudeixo molt amb ella i som molt feliços pero l'unic que em passa es aixo que he explicat. necessito ajuda sisplau.
Anissa Ouali

Hola Adolescent!
El que et passa, no és una cosa aïllada i que no pugui passar, però alhora és normal que t'atabalis i, ja que és important per tu i per la teva intimitat.
Fixa't en la diferència que hi ha quan estàs sol, i pots arribar sense problema, de quan estàs en parella. No és perquè ella no t'agradi i t'excita, però segurament quan estàs en parella, el teu cap està tan tranquil, relaxat i excitat, com quan està sol? En parella, tot i que és una situació més excitant, pot ser que estiguis més en tensió, preocupat o no et deixis anar del tot, per algun motiu.
Mira si estàs pendent d'alguna cosa, en aguantar molt?, sempre ha de ser amb penetració?, i/o podeu jugar amb la masturbació per arribar-hi? (ja siguis tu o ella).
I busqueu la manera en estar relaxat, jugant, i no únicament pendent d'arribar a l'ejaculació!
Espero que aquestes autopreguntes que t'has de fer, t'ajudin a veure algun canvi! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali