Sexe a l'aigua H2O
Hola tinc uns dubtes, quan practiques sexe dins de l'aigua igualment s'ha d'utilitzar condó? És possible que entri aigua al condó? Si es així, que hauria de fer si em passa? El condó no perd el seu lubricant quan entra en contacte amb l'aigua? Si el penis esta moll podrà entrar el condó sense problema ni perill? Pots posarte el condó sota l'aigua?
Moltes gràcies, sou genials!
Anissa Ouali

Hola Anonima!
En les relacions sexuals sempre s'ha d'utilitzar el preservatiu tant dintre com fora de l'aigua. És cert que no hi ha estudis que indiquin si l'aigua té algun efecte advers sobre el preservatiu (l'aigua del mar no fa malbé el preservatiu), però el que sí que pot provocar efectes negatius són alguns components que es poden trobar a piscines, com el cloro o utilitzar algun oli o producte a la dutxa per exemple.
A l'aigua el risc més present és que el preservatiu es mogui de lloc i surti. Per això és important ficar-se el preservatiu "fora" de l'aigua (un cop el preservatiu ficat, l'aigua farà de lubricant, i encara que el penis estigui moll d'abans es podrà ficar), i anar tocant que el preservatiu segueixi al seu lloc.
Espero haver contestat a totes les teves consultes! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali