Pot ser que em falti??
Una pregunta pot ser jo no tingui clitoris?? I si es així com puc saber-ho? no ser que fer pq m'he rallat durant uns dies pensant que no en tenia...
Anissa Ouali

Hola anonim!!
El clítoris és un dels òrgans sexuals que forma part de la vagina, i no és únicament la "boleta" que hi ha per fora, sinó que té ramificacions per la part interna.
Així que si no en tinguessis, la dificultat no seria únicament no tenir clítoris sinó altres qüestions que ja hauria detectat el metge. Però que t'ha fet pensar que no en tens? Has agafat un petit mirall mai per veure com són els teus genitals? (exercici recomanable).
També has de saber que el clítoris, acostuma a estar tapat per un caputxó (com una mica de pell que tapa el clítoris) i fa que estigui amagat. Quan hi ha excitació generalment el clítoris es destapa i és més fàcil veure'l (però pot ser que ni amb excitació es destapi per si sol, però sí que es pot destapar amb les mans).
Fixa't si el que està passant és que el teu clítoris està tapat pel teu caputxó!
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali