Urgent, necessito ajuda
He practicat sexe oral amb el meu xicot por ser que mentres em feia deditos hagi rasgat una mica l'imen?
això evitarà que quan tinguem sexe em faci tan de mal.
Anissa Ouali

Hola anonim!!
En el sexe oral, no teniu per què introduir els dits. També dir-vos què introduir els dits no vol dir que s'hagi trencat l'himen.
L'himen és una membrana molt prima, però flexible que es troba a l'interior de la vagina, aquesta es pot trencar por molts motius (fent algun esport, anat en bici, algun cop fort...) però pot ser que la noia no s'adoni compte, ni faci mal.
El dolor en les relacions sexuals amb penetració, no és per l'himen, el dolor pot aparèixer si hi ha molta tensió (per nervis, angoixa...) de la zona muscular de la vagina, per això abans de res és important no tenir pressa, anar a poc a poc, i sentir-se preparat/da.
Esperem haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali