Celulitis
Hola! Em penso que no hi ha cap remei per la celulitis pero vull consultar-ho per saber si hi ha algun aliment que la pot disminuir,l'esport,crema...
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Efectivament, la cel·lulitis és un tipus de teixit molt difícil de treure. De fet, si fos fàcil treure-la ningú en tindria. La cel·lulitis és un tipus de greix que tenen principalment les dones i que està molt relacionat amb el fet de tenir més hormones femenines. És una cosa natural i pròpia de la morfologia femenina (és tan normal com el fet de que els homes tinguin més pèl a causa de tenir més hormones masculines), i en realitat, no hauriem de preocupar-nos gaire per la cel·lulitis perquè forma part natural del cos de la dona. Tot i així, el millor que pots fer per intentar reduir-la i prevenir que surti més és menjar de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. També és molt important no fumar i no beure alcohol perquè poden augmentar l'aparició de cel·lulitis. Les cremes anticel·lulítiques no funcionen gaire, així que no cal que et gastis els calers perquè acostumen a ser més cares que una hidratant normal i, en realitat, la única cosa que fan és hidratar. Molts petons!!