-----------------ASCO____________-------------------
Hola, tinc 16 anys d'aquí poc 17. El que pasa esque amb tot el tema de la sexualitat em fa molt de fàstic, la primera vegada que m'ho van explicar van dir que era normal però ara casi en tinc 17 i em seguix donant fàstic. Mai he sortit amb ningú i la veritat esque des dels 10 anys que em van explicar això a clase i tal ja no m'agrada tenit amigs , nose si m'explico, jo de petita nomès anava amb nois i m'ho pasava molt bé, eren més divertits i no eren tan creguts com ho eren les noies però des d'aquell moment vaig comemçar a anat amb noies i tots els nois que em van demanar per sortir els vaig dir que no... Ara fa poc he conegut a un noi de 18 per un grup del watts i es veu que li agrado, em cau molt bé però la idea que em demanara per sortir i tindrem que quedar i tal em dona pànic, em fa por encara que només quedem per donar voltes o per parlar...fa poc em va dir si vull quedar i el vaig desviar del tema .... Totes les meves amigues ja han tingut novios , fins i tot les que son més petites que jo...No entenc perquè em passa això vv' ajuda siusplau no se que fer ....
Anissa Ouali

Hola nieiniei!
En primer lloc, no t'atabalis pensant que t'ha de passar alguna cosa estranya o que el que sents no ha de ser així.
Pel que m'expliques m'agradaria fer-te algunes preguntes: què és el que et fa fàstic exactament? Moltes vegades quan imaginem una situació o ens parlen entorn la sexualitat, nosaltres ens anem fent una idea que pot estar equivocada (sobre les relacions, el que s'ha de fer...), i no ha de ser així de manera obligatòria.
La sexualitat pot ser moltes coses, hi has de tenir en compte que també formen part d'aquesta les sensacions, emocions, sentiments, atracció, curiositats... en relació això, aquest noi que dius t'agrada a tu? No has de ser sortir amb algú perquè tu li agradis o pel fet que les amigues ja tinguin nòvios!
Pot passar que tinguem sentiments cap algú, però no atracció, i també a la inversa. Així que si t'agrada, t'agrada passar temps amb ell (això no vols dir que hagi de passar res, ni que hagis de voler fer-te un peto, per exemple), dóna't permís per quedar i veure com et sents.
Si pel contrari, no en tens ganes, no t'agrada i simplement no sents res per ell, no has de quedar!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali