masa petita ?
Hola , bon nadal , tinc 13 anys i el meu novio fara els 15, a els dos ens agradaria fer l'amor pero jo estic una mica asustada perque crec que soc masa jove per fer-ho. No hi ha edat per fer-ho oi? I ames nose res de com fer-ho ni res, només tinc una petita idea al cap, la que te tothom. I no se que fer. Gracies
Anissa Ouali

Hola!! com estàs??
Exacte no hi ha una edat, ja que l'important a l'hora de mantenir relacions sexuals, no és tant l'edat sinó com se sent un/a de preparat. Per saber si s'està preparat/da o no, i fins i tot que i com s'ha de fer (no existeix una manera exacte de fer), potser el que et demanaria primer és "a què jugueu?".
Heu anat explorant com tocar-vos?, és a dir, començar a coneixes abans de decidir fer aquest pas. Saber què us agrada, què no us agrada. No sé si teniu confiança per parlar tranquil•lament de les vostres relacions o no. Això és molt important per poder estar convençut/da de que prendràs l'opció correcte.
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali